امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت

نویسنده : ، موضوع : امیرتنلو , , یک شنبه 27 مهر 1393 , 17:25 ارسال شده , 688 بازدید

Tatal.jpg
 
 
امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت

به گفته امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد.!!!

متن کامل پیام تتلو :

راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر !! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان ، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت !! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد !! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان ، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم !! حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده !! همون نباشم بهتره !!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم !!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد !!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت

امیر تتلو در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای همیشه خوانندگی را کنار گذاشت

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو مردمان بی عشق

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو مردمان بی عشق

دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده از امیر تتلو به نام بگو چرا

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده از امیر تتلو به نام بگو چرا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تعادل

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تعادل

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام آسوده بخواب

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام آسوده بخواب

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام فاز خونه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام فاز خونه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده از علی وکس به نام سلطان وداع

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده از علی وکس به نام سلطان وداع

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اونی که فکر فرداشه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اونی که فکر فرداشه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو، رضا پیشرو و حصین به نام گرگ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو، رضا پیشرو و حصین به نام گرگ

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم